Bra helg

ÄNTLIGEN!

Äntligen har min förkylning och min hosta försvunnit. Riktigt skönt att det äntligen är över. 
Den här helgen är faktiskt ganska enkel att summera, finns egentligen bara ett ord - JOBB! Full fart på jobbet hela helgen, fantastisk försäljning. Riktigt stolt över mitt team! Håller tummarna för att mellandagarna blir lika bra.

Övrigt som hänt i helgen - Jag o Luda har spelar Oil Imperium hela helgen. Tokigt tänker ni, jaa det kan man tycka men det är ett sjukt roligt spel. För övrigt vann jag ganska stort.

Ser fram emot all god julmat nu under veckan, börjar imorgon med julfrukost på jobbet.

Det får bli allt för idag, sjukt trött.
 
FILMTIPS: The Objective

Återkommer inom kort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0