Förkyld....

Okej nu börjar jag bli riktigt irriterad på den här förkylningen, har gått omkring och hostat och varit förkyld i två veckor nu. Det blir varken bättre eller sämre, det är bara jävligt ihållande. Fruktansvärt irriterande, blir det inte bättre snart så får jag väl ta mig till farbror doktorn som man ju iofs redan kan räkna ut vad dom kommer konstatera. Det är ett vintervirus och så får man åka hem och krya på sig. Varje gång man går till en vårdcentral när man är förkyld/hostar etc, så konstaterar dom alltid att man fått ett virus. Man får inte veta mer, utan man får veta att man fått ett virus. Och det kan ta upp till några veckor innan det blir bra igen. Jag lovar det slår aldrig fel, dom säger det säkert i 9 fall av 10.

I övrigt ser jag fram emot en strålande julförsäljning på jobbet. Det ser ut bli nya rekord i år, och det är ju givetvis extra skönt eftersom jag själv varit med och skapat annonserna!

Längtar till att se hur det blir i mellandagarna, kommer förmodligen bli ett jävla drag.


Jag hade av nån anledning kikat fel på datumet när jag bokade min tvättid, så jag har tvättid imorgon. Oj vilken miss... Men en lugn och skön dag annars, var nere på jobbet en sväng och kollade mail etc. Nu blir det film, Seven.... Sen får man väl se vad kvällen har att erbjuda. Jag vill baka pepparkakor, någon som är sugen?


Missa inte denna på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=XFmSffD3_JM

PS. Vart är snön?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0