Jaha, dags att testa bloggvärlden!

Jaha då var det dags för mig att göra entre i bloggvärlden. Jag kommer förmodligen tröttna väldigt fort eller så kommer jag aldrig att kunna sluta. Ska bli intressant att se.......

Så måndag igen då, morgontrött som vanligt. Sjukt bra helg på jobbet så det var skön stämning idag. Alla var glada och nöjda. Måndagsmöte i nån timme, lite positivt och lite negativt. Som vanligt med andra ord.

Imorgon blir det lite sovmorgon på den lediga dagen sen blir det full fart ner i tvättstugan och sedan en sväng till jobbet som vanligt antar jag. Konstigt det där med att man har en förmåga att alltid hamna på jobbet varje gång man är ledig.

Nehä dags att slumra framför TV:n..... Och förresten varför uppehåll i prison break? Inte kul........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0