Känslor


Precis hemkommer från Luda, kollade på Sverige - Canada, helvete så dåligt dom spelade. Mycket irriterande, dom har spelat så bra hela turneringen och så spelar dom så här i finalen, bedrövligt! Jag tar tillbaka det positiva jag sagt om juniorhockey de senaste dagarna.

Hmm jag har ett problem, jag tror jag tvingar mig själv att få känslor för nån, att jag "måste" träffa nån. Jag har nog bara trott att jag har känslor för nån. Vill jag ens träffa nån just nu med tanke på allt som komma skall?
Egentligen är det nog bara en person som jag fortfarande känner för och det är gamla känslor, tror jag försöker ta bort dom genom att inbilla mig att jag har känslor för nån annan. 

När jag läser det här en andra gång så förstår jag knappt själv vad jag menar, komplicerat.

Nåväl, dags att sova antar jag. Ledig imorgon så det blir tvättdag! Åhh vad kul :)

Btw, kan någon förklara för mig varför bilen vill att man ska fylla på kylarvätska när det är -15 grader ute? Den har ju aldrig sagt ett pip om det innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0