Sending you an sms

Såå det är dags för en ledig helg. Imorgon blir det lite mat på landet och en eventuell utgång på kvällen. Om jag orkar med en utekväll till :p

Nyårsafton var riktigt trevlig, började med grillning på kvällen hos Bank. Kändes lite lustigt att grilla med snö runt grillen och sjukt kallt omkring en. Men det gick ju alldeles utmärkt. och gott var det också. Kvällen fortsatte sedan på Palace.



Det är mycket känslor  nu känner jag...

Jag har kommit på mig själv med att analysera för mycket, jag analyserar ALLT! Riktigt jobbigt, varför gör man det? Tänk om det bara fanns statistik över allting, vad mycket enklare vissa saker skulle bli. Man vet hur stor chansen är för att en viss sak kommer gå si eller så. Klockrent, då kan man ju räkna på om det är värt att lägga tid på eller inte. 

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0