Söndag


Jaha då var det söndag igen... Skönt att bara få ligga i sängen och slappa. Men det hade gärna fått vara något bättre på TV. Jaha det blev palace igår. Var ganska lite folk ute, ganska ovanligt att man går ut och typ bara träffar ett par stycken som man känner, man brukar ju träffa allt och alla ute.

Har varit ute hos mamsen idag och ätit lite god mat och även fått med mig lite matlådor till veckan :)

Jag har legat och tänkt en del under eftermiddagen, jag behöver hitta nåt nytt roligt att sysselsätta mig med. Känns som man gör precis samma saker varje dag. Inte för att det är tråkigt, men känns som det är dags att hitta nåt nytt att göra...

Då återstår ju dock frågan vad man ska sysselsätta sig med. Jag får fundera lite på det....

Kanske ska börja göra olika röror :) http://www.youtube.com/watch?v=peAdaK4ey5U

Nu blir det film och lite schemagörande och sen försöka somna hyffsat tidigt!! Jobb imorgon....


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0